07-11-2017 / Sitecore Digital Destiny Tour 2017 /
Transform your customer experience

Sitecore Digital Destiny Tour 2017

7 November was de Sitecore Digital Destiny Tour 2017 in een prachtige locatie in Utrecht, De Fabrique. Naast presentaties van Sitecore, Forrester, Microsoft en Valtech stond Jeroen Borst van Conclusion Digital op het hoofdpodium met een verhaal over hoe je de time-to-market van een nieuwe website kunt verkorten met minder ontwikkelaars, met behulp van de Sitecore Experience Accelerator. 

"Van het compleet geintegreerde aanbod in commerce tot het nieuwe Sitecore xConnect – die bedrijfsintern omnichannel toegang tot klantgegevens mogelijk maakt in de Sitecore Experience Database [xDB]. U kunt voortaan echt precies zien welk effect uw marketing¬activiteiten hebben op de manier van interactie van klanten met uw merk," zegt hij. Thom Howard

Nieuwe versie van het Sitecore Experience Platform

De nieuwste en belangrijkste update van het Sitecore Experience Platform – die uw digitale marketing ingrijpend gaat veranderen. 

  • nieuw ontworpen internetformulieren, schaalbare e-mail marketing en hoogwaardige automatiseringsopties voor marketeers
  • krachtige headless mogelijkheden voor ontwikkelaars die digitale ervaringen willen leveren op IoT, wearables en andere mobiele apparatuur
  • Sitecore® Connect for Salesforce en Sitecore® Connect for Microsoft Dynamics 365 CRM-systemen
  • een betere beveiliging en controle met Federated Authentication en ondersteunde encryptie voor persoonlijk identificeerbare informatie (PII) om klanten te helpen bij compliance verplichtingen