Digital Marketing

DATA DRIVEN

Digital marketing draait om doelstellingen. Engagement, sales, traffic, loyalty, awareness: het is te meten en te verbeteren. Daarvoor is een nul-meting nodig en die komt uit een analyse van beschikbare data en de doelgroepen. Met de inzichten uit die analyse creëren we een strategie en een concept. Het vormt de basis voor alles wat we creëren. Corporate en eCommerce sites, platforms en apps, op welk device dan ook, content, social en search campagnes, affiliate, retargeting en e-mail marketing: allemaal ontwikkeld om resultaat te behalen.

CREATIVITEIT

Creativiteit is daarin belangrijk: de online consument is verwend en verwacht steeds iets nieuws en innovatiefs. Het moet relevant zijn. Het moet visueel prikkelen. Het moet een impactvolle ervaring opleveren. Het is dus zaak goed te weten wat er speelt in de doelgroep en steeds vernieuwend te zijn. Door te onderzoeken hoe de consument van nu in de wereld staat en vanuit zijn standpunt strategieën en concepten te ontwikkelen.

PERSOONLIJKE INTERACTIE

Als je begrijpt wat mensen beweegt, wordt de kans op succes groter. Door gebruikersonderzoek en analyse van data en gedrag, verkrijgen we inzichten in doelgroepen en kunnen we custom audiences samenstellen. Het stelt ons in staat om meer resultaat uit campagnes te halen en om op uw site persoonlijke, impactvolle interacties met klanten te bewerkstelligen. We maken hiervoor gebruik van het Sitecore Experience Platform. Een CMS met een krachtige digital marketing suite, waarmee we u met uw doelgroepen verbinden. Op welk device of kanaal die zich dan ook bevindt.

ONZE ERVARING

Onze klanten komen uit allerlei sectoren van de maatschappij. We werken voor overheid, semi-overheid, de financiële en de commerciële sector, o.a. voor het Mauritshuis, Beeld&Geluid, het Waterliniemuseum, ALD Automotive, Augeo, KWF, Jumbo Shipping, Conclusion, Action, Zekur, jobs.ch en de gemeente Rotterdam.



Wil je meer weten over dit onderwerp?
Bel Marijn Jenné
+31 (0)6 - 5433 5656