Bruna

Bruna Academy

Schoolgaande tieners kunnen de coolste schoolspullen aanschaffen en de laatste skills bekijken middels unieke vlogs. Voor zomer 2015 is daarom Bruna Academy gelanceerd als apart platform. Conclusion Digital ontwikkelde binnen 6 weken het concept, interaction design, visual design en development.

AANLEIDING

School is een belangrijke omzetperiode voor Bruna. Schoolgaande tieners tussen 11 en 16 willen de coolste schoolspullen en de laatste skills beheersen om het nieuwe schooljaar te beginnen. Voor zomer 2015 is daarom Bruna-Academy.nl gelanceerd als apart kanaal naast bruna.nl met de payoff 'Helemaal klaar voor je schooljaar'.

 

In een tijdsbestek van 6 weken is door Conclusion Digital het concept, interaction design, visual design en development ontwikkeld voor de responsive onepage website Bruna-Academy.nl. Omdat er snel geschakeld moest worden en meerdere partners hun feedback moesten geven, was er dagelijks contact tussen Bruna en Conclusion Digital.

CONCEPT

In je lokale Bruna winkel en op bruna.nl ontvang je een code bij elke €10,- aan schoolspullen. Met de code kan je op bruna-academy.nl kans maken op topprijzen en extra skills unlocken van de bekendste vloggers van Nederland, Dylan Haegens, Simon de Wit, Niek Rozen en de angels van Fashionista, Carré, Sophia en Xenia. Dit zijn unieke vlogs speciaal ontwikkeld voor deze actie.

Om nog meer bereik te genereren voor de actie onder de doelgroep wordt Instagram ingezet als social media kanaal. Deel jouw skills met een foto of video op Instagram met #BrunaAcademy en maak kans op een middag gratis shoppen.

Ter ondersteuning van de website en om traffic te generen naar de website is er POS materiaal ontwikkeld door de Combinatie van Factoren. Denk hierbij aan posters en flyers.

Stefan Hensing
Een ding is zeker.
Er kan meer dan je denkt.
Bel Stefan Hensing +31(0)6 3073 7616