Zekur

Zekur TV en online campagne zorgverzekering

Zekur, de verzekeringsmaatschappij en onderdeel van Univé, is al vele jaren een opdrachtgever van Conclusion Digital. Voor de nieuwe zorgverzekering campagne ontwikkelde Conclusion Digital het concept, script, storyboard en productie van de tv-commercial als ook de doorvertaling naar gepersonaliseerde banners en online strategie met de focus op Facebook. Studio Minsk verzorgde de productie en afwerking voor de TV Commercial, verschillende Tag Ons en online PreRoll. 

Na deze campagne rees Zekur's naamsbekendheid van 40% naar 70%.
Media
Media
Media
Media

CONCEPT

Als je een verzekering kiest is de premie erg belangrijk. Maar je zit er wel een jaar aan vast, dus wil je ook zeker weten dat het bij je past. Wat jij van een verzekering wil en wat het je dan echt gaat kosten, daar kom je meestal pas achter als je de afsluitwizard doorloopt. Of als je een vergelijker gebruikt, maar hoe makkelijk zijn die? En hoe objectief?

Daarom komt ZEKUR met de ZEKUR-check. Een heel simpel tooltje die inzichtelijk maakt wat voor jou belangrijk is, of ZEKUR dan bij jou past en welke ZEKUR variant dan bij je past. De uitslag kan je heel makkelijk naar jezelf laten mailen.

 

Eigenlijk is het te vergelijken met kleding kopen. Dat pas je ook graag eerst even voordat je het koopt. Deze vergelijking is waar de campagne van ZEKUR op scharniert. Ons hoofdpersoon wordt een leuke jonge vrouw, die het bestaan van de ZEKUR-check met de kijker deelt.

Lorna Goulden
Een ding is zeker.
Er kan meer dan je denkt.
Bel Lorna Goulden +31 (0)6 31 90 01 87