03-10-2017 / Let's get digital! /
Breng uw service in een digitale versnelling

Let's get digital!

Woensdag 4 oktober om 15:40 uur laten wij samen met Xtensional tijdens Connect to Innovate zien hoe een optimale customer experience uw organisatie een enorme boost kan geven.

De wereld is continu met elkaar verbonden. Business is digital of wordt digital. De juiste combinatie van vorm en relevantie bepaalt wat wel en niet werkt: de Customer Experience.

 

De klant van vandaag verwacht dat de interactie met een bedrijf net zo soepel verloopt als de apps die hij privé gebruikt. Het beste product, de beste ervaring of de beste service is enkel niet meer voldoende. De klant van vandaag eist het allemaal.

 

Een optimale klantbeleving zorgt niet alleen voor een enorme boost voor de bedrijfsresultaten maar genereert veelal ook een voorsprong op uw concurrenten.

 

De consument van morgen, ook wel ‘digital natives’ genoemd, neemt geen genoegen met minder. Hiermee kunnen we één ding concluderen: it’s time to get digital! 

 

Maar hoe zorgt u ervoor dat uw business een naadloze digital journey biedt ondanks de honderden verouderde legacy systemen?

 

Conclusion en SAP Hybris komt dit dilemma iedere dag tegen en hebben daarom de handen ineen geslagen in een uniek partnership. Samen zorgen wij voor een perfecte customer journey. 

 

Onze aanpak onderscheidt zich in het feit dat wij verder gaan daar waar iedereen stopt. Wij verzinnen niet alleen het digitale concept maar Xtensional implementeert vervolgens ook de gehele oplossing en zorgt voor een naadloze aansluiting op uw bestaande systemen. 

 

De perfecte digital journey ligt binnen handbereik. Durft u uw business naar een digitale versnelling te brengen?


Download Whitepaper SAP Hybris


Jeroen Borst
Ready to get digital? Bel Jeroen Borst +31 (0)6 - 2257 5859